Blog Blogul JobinMarketing.ro

Inapoi la site-ul jobinmarketing.ro

Începe numărătoarea inversă până la Târgul de joburi pentru studenți și absolvenți

2014 organizat de Uniunea Națională a Studenților din România (UNSR)!

unsr

Dacă esti student sau absolvent și încă nu ți-ai găsit un loc de muncă, te așteptăm în

perioada 18-19 martie 2014, orele 10:00-17:00 în clădirea Rectoratului din cadrul Universitătii

Politehnica București, Splaiul Independenței, nr. 313, sector 6,București la prezentarea

companiilor dornice să te recruteze: OC Prod, Zitec, P&G, ProCredit, StudioModerna, PWC,

Ceragon, Microchip, IBM, Ericsson, Coca-Cola Hellenic, Vodafone, Pirelli, LikeIT , US Travel,

SimeROM, ISIC, Frig Instal.

Aplică CV-ul tău pe www.job.unsr.ro și înscrie-te la conferințele angajatorilor:

Data Ora Sala

P&G 18.03 12:00 AN010

IBM 18.03 14:00 AN010

Vodafone 18.03 16:30 AN017

OC Prod 19.03 12:00 AN010

Zitec 19.03 14:00 AN010

LikeIT 19.03 15:00 AN010

PWC 19.03 16:00 AN015

În plus, vei avea posibilitatea de a consulta experții cu privire la forma unui CV și cum

trebuie să arate acesta pentru a fi luat în calcul de marile companii.

Azi negociezi, mâine te angajezi!

afis-unsr

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

Acest portal este non-profit. A pornit de la initiativa unui absolvent de marketing.

Daca nici dvs. si nici urmatorii angajatori nu cumpara un anunt premium, portalul jobinmarketing.ro va fi inchis datorita costurilor ce nu sunt acoperite.

 

1 anunt premium = 1 euro = pozitie  evidentiata afisata pe fiecare pagina a portalului timp de 40 zile
pachet 20 anunturi premium = 10 euro (40 zile fiecare anunt + 1 banner gratis 40 zile)

1 anunt premium = 1 euro

pozitie  evidentiata afisata pe fiecare pagina a portalului timp de 40 zile

>>>CUMPARA 1 ANUNT<<< (1euro) [plateste prin card bancar]

sau prin Paypal: 1 euro

————————————————–

pachet 20 anunturi premium = 10 euro

(40 zile fiecare anunt + 1 banner gratis 40 zile)

>>>CUMPARA 20 ANUNTURI<<< (10euro) [plateste prin card bancar]

sau prin Paypal: 1 euro

 

————————————————–

Oferta: La fiecare pachet de 20 anunturi de 10 euro primiti 1 banner gratis pe site timp de 40 zile.

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

O curiozitate a fiecarui profesionist in marketing / comunicare este, in mod sigur, “Care este salariul mediu in alte companii pe postul pe care lucrez eu?”

La mijlocul anului 2011 am lansat un mic studiu in acest sens.

Va prezentam rezultatele la care am ajuns in urma analizei raspunsurilor dumneavoastra.

Salariul mediu net pe profesii din Maketing / Comunicare – Bucuresti (74% din total respondenti).

Cea mai bine platita profesie este cea de Marketing Manager, cu un salariu mediu de 1198 euro net. Meseriile din logistica/achizitii au cel mai mic salariu mediu – 564 euro net.

 

Salariul mediu net pe profesii din Maketing / Comunicare pe orase

 

Salariul mediu net pe categorii de vechime in munca

 

Distributia salariilor pe categorii de venit – Bucuresti

Cateva date despre esantion

-          Total de 516 respondenti. Nu este reprezentativ la nivel de romania.

-           Numar respondenti din Bucuresti  380 – 74% din total respondenti.

-           Perioada de culegere: iunie 2011- februarie 2013

 

Speram ca ati gasit aceste rezultate interesante. Chiar daca esantionul nu este unul statistic reprezentativ la nivel de Romania, ne putem contura o imagine orientativa la cum ne pozitionam fata de salariul mediu in aceste domenii de activitate.

Va invitam sa completati formularul pentru 2013:

 

Va dorim o zi frumoasa de iarna.

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

Payments made easy: PAYMILL expands to romania, Bulgaria and Gibraltar

Munich, 13.06.2013 – PAYMILL, the innovative payment service provider, is now available
in Romania, Bulgaria and Gibraltar. The company gives online stores and service providers
on the internet the ability to integrate common payment methods into their platform, with a
particular emphasis on online card payments. PAYMILL currently operates in 37 countries all
over Europe.

Mark Henkel, CEO and co-founder of PAYMILL: “The continuous expansion within Europe reinforces our leading innovative position in the European online payment market advancing our goal to enable everyone to make fast and transparent payments. In the past few years there has been a sharp rise in the number of e-commerce businesses, start-ups and especially SaaS businesses in Romania. This why there has been a strong demand in Romania in the past for an innovative service provider. With today’s launch, PAYMILL aims to support Romanian entrepreneurs and already existing SMEs by allowing them to add the ability to take online payments extremely quickly and more easily than has previously been possible.”

The company’s simple and developer friendly API enables merchants to integrate an online payment system without the traditional hassle and the significant integration time that is usually required. PAYMILL flexibly integrates with a merchant’s website and does not require a customer to be redirected to make a payment. This leads to fewer customer dropouts and significantly higher conversion rates.

PAYMILL is the first provider to have brought a simple and user-friendly technical solution to Europe. The fast onboarding process and the transparent price, in combination with comprehensive customer support sets PAYMILL apart from other popular online payment providers.

About PAYMILL

PAYMILL GmbH was founded in Munich, Germany, in June 2012 by Mark Fabian Henkel. The management team is complemented by Dr. Stefan Sambol, Jörg Sutara and Kilian Thalhammer. The company currently employs 40 staff, mostly with a technical background. PAYMILL is active in 37 countries across Europe and other regions. For more information got to www.PAYMILL.com.

Press contact:

Nina Blasberg

Mobile +49 178 77 88 513

press@PAYMILL.com

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

Asociatia Studentilor din Domeniul Marketingului (asdMARK) organizeaza marti, 26 februarie 2012, incepand cu ora 19.00, cea de-a noua editie a evenimentului marketing Evening. Evenimentul se va desfasura  la sala 402, in Corpul R al Universitatii Alexandru Ioan Cuza din iasi.

Marketing Evening –  Antreprenoriatul faciliteaza intalnirea studentilor si nu numai, cu Severin Sânzianu, Consultant Senior de Vânzări la Premian, prin intermediul unei metode specifice educatiei nonformale. In cadrul acestui eveniment, participantii vor aborda discutii despre antreprenoriat in general, despre cum se pot dezvolta unele competente antreprenoriale, despre motivatiile pe care le poate avea un antreprenor in tot ceea ce face, despre cum se pot identifica unele oportunitati antreprenoriale,dar si despre pasii care pot duce un tanar antreprenor catre succes.

Participarea este gratuita, dar accesul la eveniment se face pe baza de inscriere online, prin completarea formularului diponibil aici: https://docs.google.com/forms/d/1wUgthb6aJ2apKJc9bHyp60JJGwjR0WVhZ_bT0LXv0LU/viewform

Atentie! Numarul de locuri este limitat la 40.

Proiectele derulate sub denumirea generica de Marketing Evening, ajunse acum la editia a noua, au scos in evidenta atat nevoia studentilor de a intra in contact cu specialisti din domeniul marketingului cat si din alte domenii de activitate, de a le cunoaste povestile de succes, intr-un cadru mai putin formal. Proiectul Marketing evening a fost demarat in martie 2011 de catre asdMARK ca raspuns la aceasta nevoie si s-a bucurat de aprecierea participantilor celor opt editii de pana acum, subliniind utilitatea unui astfel de eveniment.

AsdMark (Asociatia Studentilor din Domeniul Marketingului) este o organizatie nonguvernamentala, apolitica si nonprofit din Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi, infiintata in 2006. Asociatia AsdMARK este un proiect deosebit de stimulativ, care scoate din “amorteala” teoretica a facultatii studentii, antrenandu-i intr-o pregatire practica in domeniul marketingului.

Persoana de contact:

Anca BALABAN, Social Media & PR Coordinator asdMARK

Telefon: 0731 561 500

E-mail: anca_office90@yahoo.com

 

Web: www.asdmark.org

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

Asociația Studenților din Domeniul Marketingului (asdMARK) organizează în perioada 12-14 decembrie 2012, cea de-a cincea ediție a evenimentului Zilele Marketerului. Evenimentul se va desfășura în sala B402, în clădirea corpului R al Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași.

Zilele Marketerului facilitează întâlnirea studenților participanți cu persoane care lucrează în domeniul marketingului și nu numai.

Speakerii acestei ediții sunt: Anca Balaban (Social Media & PR asdMARK), Anca Gîlcă (Coordonator Prezentari Edmundo la Grupul Educativa), Andreea Marc (Manager de comunicare și PR la agenția de turism Icar Tours), Alma Andrei (Șef birou al Centrului de Informare Profesională, Orientare în Carieră și Plasament al Universității Alexandru Ioan Cuza), Alexandru Grigoraș (Marketer al Departamentului Media al Universității Alexandru Ioan Cuza), Oana Blaga (Președinte asdMARK).

În cadrul acestui eveniment, participanții vor afla informații noi despre creativitate, studiul în străinatate, managementul timpului, carieră, organizarea de evenimente și despre brandingul şi dezvoltarea personala.

Participarea este gratuită, dar accesul la eveniment se face pe bază de înscriere online, prin completarea formularului disponibil online la adresa aceasta.

Atenție! Numarul de locuri este limitat la 40 de participanți pentru fiecare workshop.

Proiectele multianuale derulate sub denumirea generică de Zilele Marketerului, ajunse acum la ediția a cincea, au scos în evidență atât nevoia studenților de a intra în contact cu specialiști din domeniul marketingului cât și din alte domenii de activitate, de a le cunoaște poveștile de succes, cât și nevoia de a aplica informațiile pe care le învata la facultate, în practică.

Proiectul Zilele Marketerului a fost demarat în decembrie 2008 de către asdMARK ca răspuns la această nevoie și s-a bucurat de aprecierea participanților celor patru ediții anterioare, subliniind utilitatea unui astfel de eveniment.

AsdMark (Asociatia Studentilor din Domeniul Marketingului) este o organizație nonguvernamentală, apolitică și nonprofit din Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din Iași, înființată în 2006. Asociația AsdMARK este un proiect deosebit de stimulativ, care scoate din “amorțeala” teoretică a facultații studenții, antrenându-i într-o pregătire practică în domeniul marketingului.

Persoana de contact:
Anca BALABAN, Social Media & PR asdMARK
Telefon: 0731 561 500
E-mail: anca_office90(@)yahoo.com

Web: www.asdmark.org


Agenda Zilelor Marketerului

12- 14 decembrie 2012

12 decembrie 2012*

950-1000 Welcome

1000-1140 ”Antrenează-ți creativitatea!” – workshop susținut de Anca Balaban, Social Media & PR Coordinator la AsdMARK

1140-1210 Coffe break & networking

1210-1350 ”Cum să studiezi marketingul în străinatate?” – workshop susținut de Anca Gîlcă, Coordonator Prezentări Edmundo la Grupul Educativa

13 decembrie 2012*

1000-1140 ” Cum să ai timp pentru toate?” – workshop susținut de Andreea Marc, Manager de Comunicare și PR la agenția de turism Icar Tours

1140-1210 Coffe break & networking

1210-1350 ”Află primii pași pentru cariera ta!” – workshop susținut de Alma Andrei, Șef birou al Centrului de Carieră al Universității Alexandru Ioan Cuza

14 decembrie 2012*

1000-1140 ”Event marketing: cum să alergi după doi iepuri şi să-i prinzi pe amândoi”- workshop susținut de Alexandru Grigoraș, Marketer al Departamentului Media al Universității Alexandru Ioan Cuza

1140-1210 Coffe break & networking

1210-1350 ” Tu ești propriul tău brand. Reinventează-te!” – workshop susținut de Oana Blaga, Președinte AsdMARK

15 decembrie 2012**

2300 până la 0400 – Electrify your mind – petrecere organizată în parteneriat cu comunitatea Trance iasi și Iasi.Inoras.ro

* Toate workshopurile se vor desfășura în sala 402, în corpul R, UAIC, Iasi, romania

**Petrecerea se va desfășura la Milano Nescafe, Str. Sf. Lazar, nr. 27, 700462 Iasi, Romania

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

Chestionar nivelul salariilor in marketing si comunicare in 2011 romania

Vrei sa aflii care e nivelul salariului mediu pe aceeasi pozitie ca a ta la alte companii?
Completeaza cu informatii reale acest scurt chestionar si la final – in iulie 2011 – vedem impreuna care companii ofera salarii mai mari pentru personalul din departamentele de marketing si comunicare:

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

comunicat  de presă “Începe Online Career Day V 4.0″

Clubul Oameni din Online și Prime Iași organizează în data de 5 aprilie 2011, în Sala 502 a Școlii Doctorale UAIC Iași (Clădirea Romtelecom), a patra ediție a evenimentului Online Career Day.

Nouă profesioniști din industria online le vor vorbi studenților de la cele 14 facultăți ale Universității ”Al. I. Cuza” din Iași, pasionați de o carieră în online, despre joburile din online, despre promovarea corectă în online, despre cum să îți construiești un brand personal puternic și, mai ales, despre cum să faci bani frumoși din munca online.

”Am lansat acest eveniment deoarece ne-am dat seama că tinerii nu folosesc Internetul la capacitatea lui maximă. Vrem să le oferim oportunitatea de a afla din experiențele profesioniștilor în online ce ar trebui să facă efectiv pentru a-și spori șansele de a obține un job online și, de ce nu, de a-și dezvolta  o carieră de succes în acest domeniu”, declară Andreea Marc, organizatorul Online Career Day.

Evenimentul a fost conceput nu doar pentru a iniția studenții în locurile de muncă online, ci și pentru a crea o oportunitate de întâlnire între studenții ieșeni și companiile locale, dar și de a dezvolta parteneriate durabile cu firmele deschise la astfel de colaborări.

Toate informațiile despre modalitatea de înscriere la eveniment, precum și despre program și speakeri pot fi consultate pe site-ul evenimentului www.careerday.ro.

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

Aplica la joburi direct din Facebook

Un mic experiment pe Facebook:

Aplica direct din Facebook la joburi DOAR din marketing si comunicare. Vezi tab-ul “Work for Us” unde vei putea aplica la toate joburile de la TOATE COMPANIILE ce posteaza anunturi de angajare pe www.jobinmarketing.ro

Candidaturile ajung DIRECT la firma angajatoare, pe email.

Orice feedback e de apreciat.

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):

Zilele Marketerului este un eveniment organizat de asdMARK, prin care se doreşte promovarea excelenţei în marketing. Perioada desfăşurării este la începutul lunii decembrie (10-11 decembrie), fiind deja la a III-a ediţie.

Este un eveniment multianual adresat celor care vor să descopere ce înseamnă Marketingul şi ce posibilităţi de carieră oferă.
Scopul evenimentului este de a-l aduce pe student mai aproape de realităţile marketing-ului din piaţă. Mai exact, oameni din marketing, care fac marketing, vin să discute cu el despre marketing.

Astfel, tinerele generaţii vor fi familiarizate cu ceea ce înseamnă să lucrezi în marketing pentru o companie multinaţională, locală sau în interiorul propriei afaceri.
Cele 2 zile de activităţi se adresează studenţilor de anul I, II si III ai FEAA dar şi studenţilor cu preocupări din zona Marketingului de la alte facultăţi.

Nu se vrea prezenţă în masă la acţiunile desfăşurate, ci oameni buni şi cu potenţial. Evenimentul vrea să reducă acea diferenţă uriaşă dintre teorie şi practică.
Ce îşi propune evenimentul anul acesta:
1. organizarea a cinci workshopuri pe teme precum : vânzări/negociere, branding, publicitate, comunicare.
2. organizarea a trei prezentări de carieră ce vor fi susţinute de absolvenţi ai facultăţii. Aceştia ne împărtăşesc din experienţa lor şi pasii care i-au parcurs şi i-au îndreptat spre poziţia profesională pe care o au în prezent.
3. Organizarea galei de încheiere a evenimentului, ocazie la care sunt invitaţi toti participanţii la eveniment, atât studenţi, cât şi cei care au susţinut prezentări sau workshopuri, dar sunt aşteptaţi şi profesori ai catedrei de marketing din cadrul facultăţii. În cadrul galei va fi prezentată o imagine de ansamblu asupra evenimentului tocmai desfăşurat şi vor fi anunţate şi premiate echipele câştigătoare de la fiecare workshop în parte.

Program Zilele Marketerului 2010:

Ziua 1 – Vineri, 10 decembrie 2010

Ora 09.00 – deschiderea evenimentului

– prezentarea organizatorului

– prezentarea evenimentului

Ora 10.00 – Prezentare de carieră

Ora 12.00 – Workshop Negocieri

Ora 14.00 – Prezentare de carieră

Ora 16.00 – Workshop Comunicare

Ziua 2 – Sâmbătă, 11 decembrie 2010

Ora 10.00 – Workshop Publicitate

Ora 12.00 – Workshop Identitate de brand

Locaţie: Corpul B UAIC, sala B417

____________________________________________________________________________

Aboneaza-te prin email la noile joburi aparute.

(introdu adresa ta de email aici):